Dersin Dili:
İngilizce
Dersin Koordinatörü:
Dersin Amacı:
Makaleleri takip ederek güncel gelişmeleri takip etmek ve bunları sunum haline getirerek anlatma becerisini geliştirmek
Dersin Öğretim Yöntemleri:
1: Anlatım, 2: Soru-Cevap, 3: Tartışma, 4: Sunum, 5: Simülasyon, 6: Video, 7: Uygulamalar, 8: Vaka Çözümleri
Dersin Ölçme Yöntemleri:
A: Yazılı Sınav, B: Çoktan seçmeli (test),C: Boşluk doldurma, D: Doğru-yanlış, E. Sözlü sınav, F: Portfolyo, G: Derse Katılım, H: Ödev
Dikey Sekmeler
Dersin Öğrenme Çıktıları
Dersin Öğrenme Çıktıları | Program Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
Öğrenme ağırlıklı eğitim modeline uyum sağlama | ÖÇ 1, ÖÇ 2, ÖÇ 5, ÖÇ 7, ÖÇ 9 | 1,2,3,4 | E, G, H |
Seminer konusuyla ilgili bilgileri bilimsel makalelerden tarayabilme | ÖÇ 1, ÖÇ 2, ÖÇ 5, ÖÇ 7, ÖÇ 9 | 1,2,3,4 | E, G, H |
Toplanan bilgileri sunum haline getirebilme | ÖÇ 1, ÖÇ 2, ÖÇ 5, ÖÇ 7, ÖÇ 9 | 1,2,3,4 | E, G, H |
Sunum için gerekli bilgisayar uygulamalarını hazırlayabilme | ÖÇ 1, ÖÇ 2, ÖÇ 5, ÖÇ 7, ÖÇ 9 | 1,2,3,4 | E, G, H |
Seminer konusuyla ilgili bilimsel bulguları sentezleyerek klinikteki faydalarını yorumlayabilme | ÖÇ 1, ÖÇ 2, ÖÇ 5, ÖÇ 7, ÖÇ 9 | 1,2,3,4 | E, G, H |
Dersin Akışı
DERS AKIŞI | ||
Hafta | Konular | Ön Hazırlık |
1 | Seminer Sunumu 1 | Kaynaklara Çalışma |
2 | Seminer Sunumu 2 | Kaynaklara Çalışma |
3 | Seminer Sunumu 3 | Kaynaklara Çalışma |
4 | Seminer Sunumu 4 | Kaynaklara Çalışma |
5 | Seminer Sunumu 5 | Kaynaklara Çalışma |
6 | Seminer Sunumu 6 | Kaynaklara Çalışma |
7 | Seminer Sunumu 7 | Kaynaklara Çalışma |
8 | Seminer Sunumu 8 | Kaynaklara Çalışma |
9 | Seminer Sunumu 9 | Kaynaklara Çalışma |
10 | Seminer Sunumu 10 | Kaynaklara Çalışma |
11 | Seminer Sunumu 11 | Kaynaklara Çalışma |
12 | Seminer Sunumu 12 | Kaynaklara Çalışma |
13 | Seminer Sunumu 13 | Kaynaklara Çalışma |
14 | Seminer Sunumu 14 | Kaynaklara Çalışma |
15 | Seminer Sunumu 15 | Kaynaklara Çalışma |
16 | Seminer Sunumu 16 | Kaynaklara Çalışma |
Kaynaklar
KAYNAKLAR | ||
Ders Notu |
Roulet JF Degrange M. Adhesion the silent revolution in dentistry 2000
Roberson TM, Heymann HO, Swift EJ Jr. Sturdevant’s Art and Science of Operative Dentistry 2011 Summitt JB, Robbins JW, Hilton TJ, Schwartz RS. Fundamentals of Operative Dentistry. A Contemporary Approach 2006 American Journal of Dentistry Dental Materials Journal of Dentistry |
|
Diğer Kaynaklar |
Gürel G, Porselen Laminalar, 2009
Geissberger M. Esthetic Dentistry in Clinical Practice 2010 Fradeani M. Esthetic Analysis Vol 1, 2 2004 Haywood VB. Tooth Whitening: Indications and Outcomes of Nightguard Vital Bleaching 2007 Journal of Adhesive Dentistry Journal of the American Dental Association Quintessence International |
Materyal Paylaşımı
MATERYAL PAYLAŞIMI | |
Dokümanlar | Fotokopi paylaşılır |
Ödevler | Paylaşılır |
Sınavlar | Paylaşılmaz |
Değerlendirme Sistemi
DEĞERLENDİRME SİSTEMİ | ||
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARI | SAYI | KATKI YÜZDESİ |
Ara Sınav | 1 | 100 |
Kısa Sınav | - | - |
Ödev | 100 | |
Toplam | 100 | |
Finalin Başarıya Oranı | ||
Yıl İçinin Başarıya Oranı | ||
Toplam | 100 |
Dersin Program Çıktılarına Katkısı
DERSİN PROGRAM ÇIKTILARINA KATKISI | |||||||
No | Program Öğrenme Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
1 | Diş hekimliği teorik bilgilerinin özümsenmesi ve bu bilgilerin kliniğe entegrasyonu | X | |||||
2 | Diş hekimliği alanında güncel bilgileri takip ederek kendini geliştirme | X | |||||
5 | Master tezi, özgün makale ve seminer hazırlama | X | |||||
7 | Bilimsel soruşturma ve hipotez oluşturma becerisine sahip olma | X | |||||
9 | Planlanan deneylerin uygulaması, verilerini değerlendirilmesi ve analiz edilmesi | X |
AKTS İş Yükü Tablosu
AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU | |||
Etkinlik | SAYISI |
Süresi (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) |
Ders Süresi (Sınav haftası dahildir: 16x toplam ders saati) | - | - | - |
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme) | 16 | 94 | 752 |
Ara Sınav | - | - | - |
Ödev | - | - | - |
Final | - | - | - |
Toplam İş Yükü | 752 | ||
Toplam İş Yükü / 25 (s) | 30,08 | ||
Dersin AKTS Kredisi | 2 |